29 Eylül 2016 Perşembe

Özel E Ticaret Paketleri Satan Firmalar

Eğer e ticaret paketleri arasında seçim yapmakta zorluk çekiyorsanız bunun için sektörünüzde lider olmuş marka siteleri incelemenizi öneririm sadece ana sayfalarını değil onların sistemlerine üye olarak normal alışveriş yapar gibi tüm işlemleri gerçekleştirin bakalım sizde kolaylıkla alışveriş yapabilecek misiniz ?
Buna benzer bir çalışmayı ben yapmıştım ve sonuçları sizlerle paylaşmak istedim.
Site ismi vermeden yaptığım aşamaları ve yaşadığım bazı zorlukları anlatmak istiyorum. Daha sonra öğrendim ki bu girmiş olduğum site hazır e ticaret paketleri kullanıyormuş bunu bir kaç siteyi daha gezdiğimde fark ettim. Sistem tek türlü olarak işliyor normal giriş yaptıktan sonra klasik sepete ekle ve sepetime git şeklinde ilerledim ödeme aşamasına geldiğimde ise üyelik oluşturmamı istedi bu konularda herkes gibi bende ön yargılıyım ama üye olmayı denedim sitenin ne doğrulama kodu çalışıyor nede T.C kimlik sorgulaması aktif olarak çalışıyor zor bela bir kaç tarayıcı ile üye oldum ama sepetim bom boş durumda geçmişte yaptığım alışverişleri kayıt etmemesi büyük bir sistem hatası bence. Böyle olursa oldukça müşteri kaybeder bu e ticaret paketini kullanan siteler. Ödeme yöntemlerinde kapıda ödeme bulunmuyordu sadece kartla ödeme seçeneği var üstelik sitenin iletişim bölümünde sabit numara olmaması da açıkçası bu siteye olmayan güvenimi hepten kaybettirdi. Belki bu son iki yazdığım neden e ticaret paketi ile ilgili olmayabilir ama temel olarak üyelik sonrası yaşadığım şeyler e ticaret paketleri kullanan siteleri tercih etmeme nedenlerim arasında yerini aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder